EMMA FOSS

when two worlds collide

Publicerad 2012-02-29 13:29:07 i Food & Stuff,

Hej igen! Har precis gjort spaghetti och köttfärsås till familjen som dom kan äta när dom kommer hem, snällt va? Och innan det så gjorde jag kladdkakemuffins, haha dom kommer älska mig!

 

Snart blir det en promenad och hämta emil på vägen, och det ser ut att bli träning för min del ändå = mycket glad tjej!! Har ingen halsont alls längre, så det blir ett träningspass på friskis vid 5 :D Hade även tänkt att jag skulle rensa min garderob och plugga till högskoleprovet, men får se vad jag hinner - det är ju en dag imorgon också :)

 

Tänkte förresten fråga er om det är något ni vill att jag ska skriva mer om i bloggen? T ex recept, outfits osv? Ge gärna feedback!

Kommentarer

Postat av: DAISY

Publicerad 2012-02-29 14:07:30

Åh tack så hemskt mycket! Ja självklart, bara jättekul :)



- Outfits är alltid kul tycker jag :)

Postat av: Jenlen

Publicerad 2012-02-29 14:19:39

Så Många fina bilder du har här i din blogg.

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

Publicerad 2012-02-29 14:42:39

tusen tack! :)

Postat av: Sara

Publicerad 2012-02-29 21:56:00

jag är väldigt intresserad av dans och skulle verkligen vilja pröva på/börja men känner att jag inte riktigt vågar:( är ju total nybörjare när det gäller dans. vad gör man på era danslektioner? är det svårt att hoppa in i en dansgrupp om man är nybörjare? vore kul om du typ kunde lägga upp videoklipp på någon danslektion(om man får det) eller kanske en video där du visar steg/koreografier som du/ni lär er. kramar

Postat av: klara

Publicerad 2012-03-01 00:24:17

Outfits, träningstips och framförallt mer bilder på dig! :)

bäste bloggen

Postat av: emma

Publicerad 2012-03-01 08:43:11

svar till sara: Det finns ju olika "steg" för dansgrupper, jag går i en steg 3-grupp, men det finns ju massor av grupper för nybörjare! Dom grupperna är ju till för dom som inte har dansat tidigare, så det är nog inga problem om du skulle börja i en sådan grupp :) Har tyvärr inga videos som jag kan lägga upp :/



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma, 23. Event Manager som älskar resor, träning och livet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela