EMMA FOSS

i'll be there in a heartbeat

Publicerad 2012-09-30 09:33:09 i

Hej! Sitter just nu och lyssnar på skön musik medans jag läser bloggar. Innan det så gjorde jag en stor och mysig söndagsfrukost - grönt te, c-vitamin, ägg, knäckebröd med kalkon & gurka, och naturell yoghurt med honung!! Idag händer inte så mycket, ska göra lite matlådor och till eftermiddagen ska vi göra grupparbete. Till kvällen är det även final i So you think you can dance, så kommer befinna mig framför tvn sen, det är ett som är säkert!
 
Igår körde jag ju mitt första Zumbapass någonsin, och det känns i kroppen idag haha! Har träningsvärk i varenda liten muskel, speciellt i vaderna.. Men det är ju ett tecken på att jag tränade ordentligt iallafall :D Blev massa städning igår och till kvällen kollade jag på "Änglavakt" som gick på tvn och myste till det med ostkex (idag igen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma, 23. Event Manager som älskar resor, träning och livet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela