EMMA FOSS

27 februari

Publicerad 2013-02-27 18:49:39 i

Hej! Sitter och kollar på Vänner, samt lyssnar på musik! Mår inte så jättebra idag då min hals har blivit dålig..
Började redag igår och mådde inte alls bra, trodde dock det hade gått över i morse men hade helt fel - världens sämsta timing då jag ska jobba på inomhus-EM i friidrott i Göteborg hela helgen (vilket förövrigt ska bli grymt roligt!!)
 
Idag har jag iallafall varit i skolan och gjort lite grupparbete, gick sen hem och skulle kolla på Moulin Rouge dock somnade jag så får se den någon annan dag haha.. Gick sen med Johanna till WEST-idrotten, men eftersom jag är sjuk så kollade jag bara på!
 
Imorgon bär det av till Göteborg för invigningen av EM, spännande! Ska försöka göra tidsinställda inlägg åt er så att det inte blir så tomt här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma, 23. Event Manager som älskar resor, träning och livet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela