EMMA FOSS

Windy monday.

Publicerad 2013-10-28 08:52:50 i Something else..,

Hej! Då var denna fruktade måndagen här - orkanbyar och varningar om att man ska hålla sig inne så att man inte få ett träd i huvudet.. Känns väldigt tryggt, speciellt eftersom jag ska bege mig till gymmet senare idag - löser sig säkert haha!
Idag blir det tentaplugg hela dagen lång! Tenta på onsdag så hela denna dagen och hela tisdagen imorgon kommer bestå av plugg - ni får hålla tummarna för mig! Ska även träna TRX på gymmet ikväll, om jag vågar ta mig ut vill säga..
 
Helgen har bestått av Halloween-fest på Campus, jobb, plugg och igår kväll hade vi Bingolotto-, taco- och bullbakarmys! Bra avslut på helgen!
 
Nu längtar jag tills nästa helg då vi äntligen drar till Stockholm! Blir Idol, hotellfrukost, shopping, mys och Bruno Mars!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma, 23. Event Manager som älskar resor, träning och livet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela