EMMA FOSS

My 2014.

Publicerad 2014-01-02 17:18:11 i

Förhoppningarna på 2014 från min sida är ganska så höga. Förra året var ett av de bästa hittills, var med om så mycket roliga saker och har verkligen minnen för livet!
 
2013 i korthet - volontär på: inomhus-EM i friidrott, Idol, Hallifornia & Uddevalla Solid Sound, grym sommar i Varberg med härliga människor, Summerburst med mina bästa, Kreta med min fina Hanna, Bruno Mars i Globen och Stockholm-mys med Elin & Kajsa, samt världens bästa nyårsafton!
 
Det här året ser jag framemot: att resa - förhoppningsvis redan i februari, Åre med campus, Summerburst med dom bästa i år igen, komma igång med träningen igen, plugga flitigt, festa flitigt, sol & bad, mys med underbara människor, praktik till hösten och förhoppningsvis massa mer roliga saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma, 23. Event Manager som älskar resor, träning och livet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela