EMMA FOSS

Hej. Hallo. Hola. Hi.

Publicerad 2015-02-16 15:01:50 i Something else..,

Hej! Helgen har flugit förbi trots att jag inte har haft så mycket på schemat.. Endast plugg och film blev det, skönt men lite tråkigt. Får hoppas på att nästa helg blir lite mer händelserik helt enkelt.
 
Måndag idag. Startades med grupparbete och sen lite jobbsök samtidigt som jag lyssnade på nya avsnittet av #Måndagspepp-podden! Helt klart världens bästa podd!!
Blir även ett träningspass sen i form av spinning - får passa på att träna innan jag blir sjuk.. Känner att det är på väg att bryta ut, i och för sig har jag känt det i flera veckor nu och det har fortfarande inte blivit något så vi får väl se haha.
 
Ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma, 23. Event Manager som älskar resor, träning och livet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela