EMMA FOSS

one day when the sky is falling

Publicerad 2012-11-08 16:53:14 i

Hej! Denna dag har bestått av träning och plugg! Körde ett TRX-pass i förmiddags och sen dess har jag försökt att plugga till tentan.. Har väl gått sådär, men nu ska jag försöka ta mig an det igen! Ska sitta och råplugga i helgen...
 
Igår blev det lite plugg, mathandling, och inomhusfotboll! Till kvällen satt jag bänkad framför New Moon (idag ska jag så klart se på Eclipse!) Har även bokat biljett till Breaking Dawn part 2, till på onsdag!! Längtar som in i bomben och det ska bli superkul! Ska även gå själv vilket jag tycker känns jätteskönt för då kan man bara sitta och koncentrera sig på filmen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma, 23. Event Manager som älskar resor, träning och livet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela