EMMA FOSS

30 november

Publicerad 2012-11-30 18:51:35 i

Hej! Idag mår jag lite bättre, dock är halsen värre idag så mår ju inte jättebra, men har ändå hunnit med väldigt mycket idag.
Vaknade tidigt imorse då jag drömde en zombie-dröm (underbart....) så körde igång med sysslorna direkt! Dammade, dammsög, städade badrum, diskade och tvättade spis & kylskåp. Sen blev det lite plugg innan jag gick till Håstens torg och hämtade ut mina nya skor!
Var helt död när jag kom hem, så la mig i soffan och kollade på Ellen!
 
Nu grejar jag lite på datorn och knarkar halstabletter.. Ska nog se någon film snart och dricka min tredje kopp med honungste, måste bli frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma, 23. Event Manager som älskar resor, träning och livet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela