EMMA FOSS

Better late than never.

Publicerad 2014-04-15 19:07:23 i Something else..,

Nu var det några månader sen som jag la upp något här - har inte haft någon lust överhuvudtaget, men kanske blir ändring på det! Vi får se helt enkelt!
 
Allt rullar iallafall på - skola, jobb, mys med bästa pojkvännen, jobb på Idol, praktik i Stockholm fixat till hösten. Det enda som inte rullar på är väl träningen, finns ingen motivation till det alls vilket är lite tråkigt, men förhoppningsvis blir det bättre när det blir lite varmare ute så att man kan gå ut och powerwalka/löpa!
 
Nu sitter jag och kollar på "Vem vet mest?" & väntar på att mitt hjärta ska komma hem från sin fotbollsträning! Då blir det mys med god fruktsallad!
 
Eftersom att jag inte har uppdaterat på länge, får ni gärna säga vad ni vill att jag ska skriva om - blir lättare att komma igång igen!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma, 23. Event Manager som älskar resor, träning och livet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela