EMMA FOSS

Frånvarande är bara förnamnet.

Publicerad 2015-04-09 17:27:15 i Something else..,

 Hej från en frånvarande och väldigt upptagen 23 åring. Har hänt en hel del sen jag tittade in här sist - jag har bland annat fyllt år och hade en helt underbar födelsedagsfest, ätit fantastisk brunch med härliga vänner, haft beslutsångest om vad jag ska göra med mitt liv & inte bara en gång..
 
 
Nu de senaste veckorna har jag varit iväg på Idols auditionturné mestadels av tiden! Crewet har blivit som min andra familj, har verkligen haft det helt amazing med dom! 
Började i Malmö, sen vidare till mitt underbara Stockholm och till sist Göteborg förra helgen. Känns lite tomt och konstigt att vara tillbaka hemma.. Har träffat så underbara människor och allt har varit toppen! 
 
Men nu blir det att ta tag i c-uppsatsskrivandet i ca 6 veckor, innan det bär av till Stockholm igen för jobb på slutaudition - längtar så mycket! Och ny blev detta ett ganska långt inlägg med mycket text, men så blir det när det nästan gått en månad sen sist :) 
 
Kommer iallafall försöka vara mer aktiv här då jag gärna vill dela med mig av mitt liv till er! Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma, 23. Event Manager som älskar resor, träning och livet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela