EMMA FOSS

Tips för att få tillbaka motivationen?

Publicerad 2015-04-10 20:55:00 i Fitness & Health,

Jag har ytterligare en gång tappat motivationen till träning och nyttig kost..  Är så trött på att det tankesättet inte vill stanna kvar utan försvinner så fort jag ser något sött. Alldeles för dålig självdisciplin, måste försöker vända detta! Nu menar jag absolut inte att jag inte tänker äta sötsaker och min älskade Ben&Jerrys haha, men behöver ju inte äta det varje dag eller varje vecka. 
 
Så tänkte kolla med er om ni har några tips på hur man lättare kan hålla sig till det hälsosamma tankesättet - kanske någon bra bok eller recept? Alla tips mottages tacksamt , puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma, 23. Event Manager som älskar resor, träning och livet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela