EMMA FOSS

I said hello.

Publicerad 2015-02-02 11:19:59 i Outfits,

Hej! Som ni kanske har märkt har det bara blivit instagrambilder här den senaste tiden, och så har det blivit på grund av lack of inspiration skulle man kunna säga.
Händer inte speciellt mycket i mitt liv just nu och då fallerar inspirationen och kreativiteten ganska så mycket. Mycket skola och plugg, men har även kommit igång på riktigt med träningen igen - vilket känns helt underbart! Har verkligen saknat att köra slut på kroppen och inte kunna röra sig på grund av träningsvärk haha.
 
Kör även "100 dagar utan alkohol" , om ni frågar er varför så är det väl för att jag vill rensa kroppen och satsa lite extra på träningen nu i början! Kan ävnen behövas efter denna "fest-hösten" som jag och mina vänner har haft haha..
 
Sakta men säkert kommer inspirationen för bloggen tillbaka så ni kan förvänta er mer än bara instagrambilder nu! Något speciellt ni vill läsa om?


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma, 23. Event Manager som älskar resor, träning och livet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela